Nya Börssnack
Börssnack Fonder Makro SökLaddar...
Nya Börssnack

En mötesplats för alla som är intresserade av börs, aktier och investeringar.

Sajten

HemSökSå fungerar detOm ossKontakt

Juridiskt

VillkorIntegritetCookies

Konto

Logga inRegistrera

© 2026 nyaborssnack.com. Alla rättigheter förbehållna.

S
Silver925
söndag 28 juni 08:47(redigerad)

Teknik, AI, Silver, Guld

Jag funderar på hur ni ser på utvecklingen för teknikaktier, AI-relaterade bolag, silver och guld framöver. Efter större nedgång framförallt förra veckans nedgång på teknik aktier, kan man förvänta sig uppgång i nästa vecka eller framöver?

1 kommentarer
J
Josjo
2026-06-28 12:38
#1

Timing är otroligt svårt. Men att digitaliseringen kommer fortsätta med all kraft över jorden och ai med den, tycker jag verkar klart.

Svara på tråden

Du måste logga in eller registrera dig för att svara på tråden.