Jag funderar på hur ni ser på utvecklingen för teknikaktier, AI-relaterade bolag, silver och guld framöver. Efter större nedgång framförallt förra veckans nedgång på teknik aktier, kan man förvänta sig uppgång i nästa vecka eller framöver?
Timing är otroligt svårt. Men att digitaliseringen kommer fortsätta med all kraft över jorden och ai med den, tycker jag verkar klart.
Du måste logga in eller registrera dig för att svara på tråden.